§1. Zasady ogólne Regulamin:
1. Grając na serwerze Only DD2 akceptujesz regulamin oraz zasady panujące na serwerze.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.
3. Na serwerze gramy tylko i wyłącznie na 32Bitach, grafika Soft jest zakazana.
4. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych projektów bądź stron nie powiązanych tematyką z naszym serwerem.
5. Administratorzy tak samo jak gracze VIP/SVIP są zobowiązani do przestrzegania zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
6. Osoby odpowiedzialne za serwer (Właściciele) zastrzegają sobie prawo do zbanowania osób, mogących mieć zły wpływ na poprawne funkcjonowanie
serwera, bez podania przyczyny.
7. Wszelkie niezrozumiałe kwestie kierujemy do właścicieli serwera.
8. Kwestie, które nie zostały uregulowane w niniejszym regulaminie będą rozpatrywane indywidualne przez Administrację.
9. Zakazuje się używania komend, które potencjalnię mogą ułatwić znacznie gre podczas rozgrywki na serwerze.
10. Gdy UBTam podczas sprawdzania twoich screenów zauważy, ze uzywasz komend które znacznie ułatwiają rozgrywkę na serwerze, ma prawo odrzucić twoją prośbę
o UnBana, lub zmienić czas bana na zgodny z taryfikatorem (między innymi usunięte cienie na całej mapie)
11. Absolutny zakaz kopiowania lub powielanie elementów regulaminu stanowiących własność Administracji serwera, bez otrzymania uprzedniej
wyraźnej zgody Właściciela Serwera.
12. Taryfikator Kar znajdziesz na samym dole regulaminu serwera Only DD2.
13. Wszystkie skargi na adminów i opiekuna serwera, bez dowodów są z miejsca odrzucone
14. Pisząc skargę na administratora serwera, twoim obowiązkiem jest przedstawić screeny, nagranie lub czasówki z demka na którym widać łamanie regulaminu
15. Admin ma prawo prosić o wysłanie twojego POV'a gdy ma podejrzenia o twoją grę
16. Gdy zostałeś zbanowany screenshotami lecz admin ma podejrzenia o twoją grę ma prawo poprosić UnbanTeam o przetrzymanie tematu,
a zarazem poprosić o wysłanie pov'a zbanowanego oraz samodzielnie go rozpisać
17. Zakazuje się używania modeli ESL, lub innych modeli ułatwiających gre typu; modele z poświatłami czerwonymi/niebieskimi/zielony
18. Obowiązuje nakaz używania modeli graczy standardowych z gry CS 1.6
§2. Nick na serwe
1. Zabrania się używania pseudonimów rasistowskich, wulgarnych, religijnych, reklamujących oraz obraźliwych.
2. Zabrania się używania pseudonimów łudząco przypominających pseudonimy administracji serwera bądź innych graczy.
3. Zabrania się używania nicków reklamujących konkurencyjne projekty bądź strony powiązane tematyką z naszym serwerem.
4. Zabrania się używania pseudonimów uniemożliwiających identyfikację (Gracz, unnamed, Player etc.)
5. Zabrania się używania prowokacyjnych nicków na serwerze
§3. Zasady rozgrywki na serwerze:
1. Zabrania się wykorzystywania wszelkich błędów gry bądź serwera.
2. Zabrania się utrudniania rozgrywki swojej drużynie.
3. Zabrania się wykorzystywania miejsc niedostępnych (tzw. Tekstur).
4. Gracz, który posiada usługę SuperVipa, w tym dwa skoki, nie może wykorzystywać swojego przywileju do wchodzenia na TXT.
5. Przebywanie na miejscach czasowych (RESP) u terrorystów po upłynięciu 1:30sekund od startu rundy jest zakazane.
6. W przypadku odmowy wykonania WarGoda administrator ma prawo zbanować gracza na zawsze.
7. Administrator serwera nie ma prawa wykonywać WarGoda graczom - z wyjątkiem administratorów uprawnionych do tej czynności.
8. Gracz serwera oraz administrator zobowiązują się do przestrzegania regulaminu na serwerze.
9. Uszanuj decyzję adminów - Admini mają prawo podejmować decyzję w celu utrzymania porządku na serwerze.
10. Zakaz spamowania komendą /zglos na serwerze.
11. Zakaz trolowania komendą /zglos.
12. Zabrania się używania GSJ, SGS, GS, BGS.
13. Zakazuje się podmieniania postaci na modele ułatwiające grę.
14. Zakazuje się celowego wyrzucania C4 w miejsce niedostępne.
15. Zabrania się przebywania na spec dłużej niż 5 minut.
16. W przypadku bana od 5 min do 60 min zakazuje się pisania w dziale UBT ,,Odwołaj się od bana" - jest od tego dział ,,Skargi na adminów"
17. Skargi na admina za otrzymanego bana na 5 min zostaje automatycznie odrzucona
§4. Komunikacja na serwerze:
1. Korzystanie z mikrofonu dozwolone jest po ukończeniu 16 roku życia lub po pełnej mutacji.
2. Zabronione jest obrażanie innych graczy, a w szczególności ich rodzin.
3. Zabronione jest zagłuszanie gry poprzez nadużywanie mikrofonu (śpiewanie, piszczenie) oraz puszczanie muzyki, bądź inne zachowania uznane za niekulturalne.
4. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych projektów, bądź stron powiązanych tematyką z naszym serwerem.
5. Zakazuje się poruszania tematów religijnych, bądź innych, które mogą obrazić graczy na serwerze.
6. Używanie wulgaryzmów jest dozwolone, aczkolwiek zalecamy i prosimy, aby to robić to z umiarem.
7. Zakazuje się bezpodstawnego i nadmiernego zgłaszania graczy przy pomocy czatu publicznego ( Zalecamy stosowanie u@ ).
8. Nie spamuj na chacie - unikaj nadmiernej ilości wiadomości.
9. Szanuj prywatność innych graczy - nie rozpowszechniaj prywatnych informacji.
10. Używaj tylko języka polskiego - aby utrzymać komunikację na serwerze zrozumiałą dla wszystkich.
11. Widząc nowego gracza na serwerze - postaraj się przywitać go i pomóc mu zrozumieć zasady gry.
12 Administrator ma prawo zmutować gracza, który nadużywa mikrofonu i przeszkadza w grze innym graczom.
13. Zakazuje się obrażania sieci, do której należy serwer.
14. Zakazuje się podawania informacji dotyczących rozgrywki na komunikatorach głosowych
§5. Regulamin Administratora
1. Administrator na serwerze jest zobowiązany do dawania przykładu graczom.
2. Administrator ma kategoryczny zakaz wyzywania, obrażania graczy na serwerze.
3. Admin ma zakaz spamowania na chacie (y@).
4. Admin ma obowiązek zbanować gracza, który łamie regulamin serwera zgodnie z taryfikatorem kar.
5. Administrator ma obowiązek wejść przynajmniej raz dziennie na forum.
6. Administrator ma obowiązek wyrobić normę godzin na serwerze.
7. Admin, który nie wyrobi normy godzinowej bez poinformowania opiekuna serwera otrzymuje ostrzeżenie do tabeli ostrzeżeń.
8. Admin banując gracza z powodem ,,Cheatujesz" musi liczyć się z tym, że zostanie poproszony o rozpisanie demka.
9. Admin, który nie rozpisze demka w ciągu 48H zostanie ukarany ostrzeżeniem do tabelki ostrzeżeń.
10. Zakaz kłótni adminów na serwerze.
11. Admin nie ma prawa zbanować drugiego admina bez konsultacji z opiekunem serwera bądź właścicielem.
12. Admin nie ma prawa samowolnie się odbanować - musi poczekać na decyzję Właścicieli Serwera bądź UBTeam.
13. W przypadku gdy gracz złoży skargę na admina, admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze i przedstawić swoją wersję wydarzeń.
14. Admin na serwerze ma kategoryczny zakaz faworyzowania kolegów.
15. Gdy admin nie jest pewny co do gry gracza, ma prawo wykonać mu pięć screenów.
17. Zakaz nadużywania uprawnień admina.
18. Admin zostaje pozbawiony stanowiska, gdy otrzyma trzecie ostrzeżenie.
19. Admin ma prawo do zdjęcia ostrzeżenia za dużą aktywność na serwerze.
20. Admin, który został zdegradowany z powodu braku aktywności ma jednorazowe prawo do powrotu na stanowisko, po wcześniejszej konsultacji z opiekunem serwera, bądź właścicielem.
21. Admin, który został zdegradowany z powodu łamania regulaminu na serwerze nie ma już możliwości na powrót.
22. Każde podanie na admina serwera będzie rozpatrywane indywidualnie przez opiekuna, bądź właściciela serwera.
23. Admin ma kategoryczny zakaz bycia AFK na serwerze.
24. Administrator nie ma prawa nabijać normy godzinowej będąc AFK na spec.
25. Zakazuje się adminowi używania niewidki na serwerze dłużej niż 5 minut.
25 Admin nabijający godziny na niewidce będąc na spec, otrzymuje ostrzeżenie do tabelki ostrzeżeń.
27. Admin nie ma prawa zbanować samego siebie - wyjątkiem jest przypadek.
28. Ten sam admin banując tego samego gracza trzykrotnie z powodem
"Wstaw screeny na cs-nabombie.eu" ma obowiązek rozpisać demko.
§6. Taryfikator kar za poszczególne wykroczenia na serwerze:
1 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy - (PERMBAN)
2. Psucie opinii serwera, działanie na jego niekorzyść - (PERMBAN)
3. Wejście na serwer podczas aktywnej kary - (PERMBAN)
4. Reklama innego serwera bądź forum - (PERMBAN)
5. Czerwony wargod / ucieczka przed wargodem jest karana - (PERMBAN)
6. Odmowa wykonania WG ( WarGoda ) - (PERMBAN)
7. Pseudonim rasistowski, wulgarny, obraźliwy - ( kick,5min, 1h )
8. Podszywanie się pod administratora serwera - (kick,5min, 1h- 7 dni)
9. Wykonywanie GSJ, SGS, GS, BGS - ( 60 min - PERMBANA)
10. Modele ESL / inne modele ułatwiające grę, podświaty zielone/czerwone/niebieskie ( 7 dni - PERMBANA)
11. Wchodzenie na TXT tam gdzie gracz bez usługi SVIP nie wejdzie - (Ostrzeżenie słowne/kick, Ban 5 min - 30 min)
12. Nadużywanie mikrofonu w grze - (Ostrzeżenie słowne/kick, Ban 5 min - 30 min)
13. Obrażanie graczy serwera na say lub przez mikrofon - (30 min - 3H)
14. Obrażanie rodziny grożenie śmiercią itp. gracza lub administratora - (30 min,60 min, PERM za poważniejsze obrazy rodziny !)
15. Spamowanie na czacie - (Ostrzeżenie słowne/kick, 5min, 1h)
16. Groźby w stosunku do gracza lub administratora serwera - (3h do 7 dni)
17. Spamowanie na u@ - Ostrzeżenie kick -> (5 min-60 min)
18. Używanie grafiki SoftWare - (7 dni)
19. Utrudnianie innym graczom gry -( 3h do 1 dnia )
20. Trollowanie, bądź spam komendą /zgłoś -(30 min - 3h)
21. Prowokujący nick na serwerze - (Ostrzeżenie słowne słowne/kick, 30 min - 60 min)
22. Podawanie informacji odnośnie rozgrywki na komunikatorach głosowych (60 min - 7 dni)
23. Prowokacje na serwerze ( 60 min - 1 dzień )
24. Liczne prowokacje na serwerze (7 dni - PERMBAN)
25. Używanie komend, które znacznie ułatwiają rozgrywkę (3 dni - 7 dni)
26. Usunięte cienie z mapy: (7 dni,PERMBAN)
27. sgsy/sgj itp (1dzień,7dni, perm)
28. Prowokacja na serwerze (1h-3h)
29 Notoryczne prowokacja na serwerze (3h-7dni)
30. Notoryczne zaczepki wobec kobiet ( niestosowne teksty obrazy na serwerze ) ( Wyciszenie czat/mikro, kicka, 5min, 10min, 30min)
Regulamin należy wyłącznie do sieci cs-nabombie.eu